dagens outfit!

image183Helloo!
Nu har jag varit och ätit och snackat skit med Amanda, my god va lääänge sen det var. Och det kändes som om hon har hittat en ny pojke som hon är smått förälskad i. Mysigt! :)
Får ta och träffa henne oftare :)
Det var ju verkligen evigheeeter sen jag la upp outfits, och det är för att jag fortfarande inte hittat min kamera. Bajs! Men jag tog med min kassa mobil istället!
♦ Mössa, h&m
♦ Skinnjacka, Rock'n'blue
♦ Scarf, indiska
♦ Tunnika, SALT
♦ tights, gina tricot
♦ Strumpor, topeco
♦ Väska, h&m
♦ Converse, Sns (
sneakersnstuff )








KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Hanna

snygging

2008-02-09 @ 19:28:28
URL: http://hannagezeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0