a good laugh

Hejsan alla kära läsare.
haha, Hanna du vet vad jag syftar på ;) hahah.
Först och främst så bara mååste jag berätta hur duktig jag var imorse, när jag hann duscha, äta frukost, sminka mig sätta på mig kläderna på endast 25-30 min. Och det typ händer aldrig? Jag duschar oftast i 20min, men idag var det endast 5-15 min, heelt sjukt.
Men jag var stressad thats why! :) . Men jag hann med bussen och allt.
Och sen idag efter skolan så var tjejerna +nihad och jag kvar i skolan. Alltså oh my god va kul vi hade. Alltså det var längesen jag skratta så himla mycket, och det inte hade något stopp. Skratta med Hanna om precis allt? haha. Nej men det var verkligen skit kul att skratta sådär mycket så att man nästan kissar på sig!

Och juste, idag är ju sista inbetalning för Romme resan, då vi alla tjejer ska åka skidor. Hoppas bara att pappa kommer hem före 00,00 så jag får åka med. Mammsen kan inte riktigt det där med att betala in via internet och grejer.
Men nej, nu ska jag försöka hoppa ner i säng, för jag är dödstrött!
Och vet ni vad som händer imoron? Jo jag ska till tandläkaren :) . Alla är sådär överdrivet "rädda" men inte jag, har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli. För jag har aldrig haft hål i tänderna eller något fel, wuho! :)

Ciao/ Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

du har bara haft en söt, jobbig liten tand som hade stora problem med att växa ut ;)

2008-02-20 @ 14:50:27
Postat av: nosh

HAHA, beccs inte lite heller. Fyfan tog 4 hela år innan den växte ut heelt ordentligt, fyfan vilket jävla liv det var då? kommer du ihåg? ;D haha

2008-02-20 @ 15:47:15
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: beccs

hahaha AFAN. Fett stolt du var sen alltså ;) haha aww kommer ihåg :)

2008-02-20 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0