Tyvärr

Hello guys!

Det blir ingen dagens outfit. Det första jag gjorde när jag kom hem ifrån bosses korpen match var att slita av mig fuktiga kläder och hopp in i duschen. så sorry mates!
Ni ska veta att jag träffade på en jätte gullig tjej också där, så himla kul när tjejer kommer och kollar på när deras kille spelar, eller kompis eller ja vad dom nu än har för relation! Haha, det är kul ändå.
Vi får hoppas på att hon kommer nästa match så jag har någon att sitta och heja på när dom gula pojkarna är på g.

Nej nu är det project runway tillsammans med mami, kladdiskaka och glass som väntar!
TjingelinG!












KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: bosse

sluta blogga och ring mig!!

2008-08-27 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0