Strangers in the night- F S

Jag skulle tillsammans med resten av tjejerna firat Sara, men dumma jag har varken pengarna för henne present eller något busskort. Sara ser du detta, så ber jag ännu en gång om ursäkt och hoppas på att du hade en jätte fin kväll med dom andra töserna!

Istället så drog jag och älskling till coop och inhandla en massa saker för kvällen.
Det blev grillat med vin och en massa mys. En sak ni måste veta om mig är att jag älskar klassisk musik, så igår blev det Sinatra.Något jag också älskar är att dansa, like you guys know.
På tal om dans, så ska jag anmäla mig till Jazz i år. Hur kul som helst! Känner att jag vill gå till grunden med dansen, har dansat streetdance i nästan 3 år, så jazz nästa!

"Strangers in the night"- Frank Sinatra.

Ever since that night we've been together
Lovers at first sight, in love forever.
It turned out so right,
For strangers in the night.


Tack för en underbar kväll älskling!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: AISSA

Jag vet! Hon fick så fina lockar,till skillnad från mig.. Hmm. Fast jag skulle ju döda för rakt hår!

Vad händer en lördag som denna då?*

2008-08-16 @ 16:48:24
URL: http://stellars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0