smile for the camera

Hej på er!

Igår så gick jag och la mig ganska tidigt, fastän jag gick och la mig i två-tre timmar på dagen. Gick upp som seg, och inte alls pigg bara öm och svullen överallt. Har sån jobbig huvudvärk sen igår, och det dunkar sönder sig i mitt huvud. Det känns som om det är någon rock-konsert på g i mitt huvud det skriks och det bankas. När slutar den balladen i huvet vet jag inte...
Men nej nu ska ni få veta att anledningen till stt jag stack till skolan var endast för att jag hade klassfoto idag, och jag var ju bara tvungen att sticka. Men en rolig sak ska ni få veta vad jag och några killar snackade ihop oss att göra. Jo att vi skulle ha någon fotbollspelares efternamn, mitt blev ju givetvis Nasri, den nya spelaren för arsenal!

dagens outfit kommer senare!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0