paus

jag ska lägga ut resten av mitt inköp! Och en sak måste ni veta, God bless sale! Jag och beccs, eller rättare sagt jag kom på att under rean, det är då det visar hur mycket varan egentligen är värd. Den måste ju vara värd det priset ifall dom kan lägga det som rea, dont you think? men struntsamma om det, tillbaka till inköpen.







Shorts, Abercrombie & Fitch, 250 kr typ.
Bh, h&m, 98 kr
trosor, h&m, 49,50 kr
Klänning, JC, 50 kr
Svart klänning, JC, 50 kr
"handduk"tröja, cubus, 70 kr
Halsband(men jag använder som armband), Gina tricot, 15 kr.

Allt detta var på rea förutom shortsen och underkläderna. Btw blev det inte charmigt med trosor? Jag är inte någon tros-människa, utan mer hotpants och är det slut så är det string, men jag kände att det såg så charmigt ut med just de här trosorna så jag körde på det. Riktigt gulligt, men färgen framhäver verkligen min kropp enormt!
Nu har ni fått kolla på alla mina fynd, ser ni så duktig jag har varit? Nej nu ska jag hopp in i säng för imorgon så ska jag och hanna ha date i bibblan tillsammans med matte A böcker klockan 11.30. Skjut mig?!

godnatt mina pussgurkor!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Amir Akrouti

sv: gud vilken beslutsångest hehe :p

2008-08-12 @ 06:26:52
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: nadja

mera fina fynd =)

2008-08-12 @ 15:12:29
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0