nerri as in nervous

Kära vänner, imorgon så gäller det
Mitt slit ska äntligen få gå upp till bevis imorgon, klockan 13.00. Ni anar inte hur nervös jag är men samtidigt så trött i huvudet pga. all jäkla matte plugg.
Har suttit nu i typ 1½ vecka och pluggat typ 7-10 timmar varje dag men jag har ju haft en massa pauser också, det blir så mycket om man räknar ihop det allt som allt.
Men nej, ska gå och lägga mig tidigt så jag kan gå upp tidigt imorgon för att plugga och sen åka vidare till skolan.

För er som undrar så blir det så att jag väljer att fortsätta att gå kvar på engelska skolan, jag tror att det skulle bli för myket för mig att ta igen eftersom vi har inte läst samma saker (eller jo delvis) det finns ju saker som vi har och inte dom. Så nej det blir för mycket för min del då.
Så jaa.. engelska skolan i ytterligare 2 år. Hanna dont forget vi ska hålla ihop som attans under de här två åren som vi har kvar.

Hanni och jag en helt vanlig knas-skoldag.


Godnatt på er sötisar! Ser att ni ökar för varje dag, så himla kul! :) välkomna! vill ni mig något så är det bara till att fråga!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0