min helg over all

Hej på er.
Jag vet att jag skrev att det skulle komma in foton och bla bla bla. Men nu blir det tyvärr bara text, men det får ni stå ut med bilder och sånt stuff kommer in senare (hoppas jag!)

Fredag: Jag stannade hemma, orkade inte gå upp hur tidigt som helst för att vara i slussen klockan 08,00 för att åka vidare till någon håla för att "lära känna ettorna" det har jag två år på mig.
Nej men mot kvällen så firade vi Derya som fyllde 17 år i torsdags (Grattis!). Så det blev en sen fest där, var framme runt en 24,00 tiden för jag bara var tvungen att kolla på bosses första fotbollsmatch.
Men var ju kvar där en liten stund sen blev det taxi in till stan för att åka hem med bosse.

Lördag: Jag och min prins var extremt sugen på att grilla, så det gjorde vi. En hel del mys med god mat. Nej inget mer speciellt hände som jag behöver skriva ner här.

Idag: Och ja, idag så blev jag sådär äckligt mycket, inspirerad utav all "Project runway" maraton som var nu under helgen.
Så jag tänkte att jag skulle ta fram sy-maskinen, men jag skulle se på korpen så min lilla sy inspiriation får jag ta upp nästa helg, även ifall det blir så att jag stänger in mig hela helgen.
Jag ska få klart på något.
Men nej efter korpen så drog familjen och jag ut och käkade på restaurang, och nu har jag landat hemma hos bosse.
Och nu blir det, "The bucket list", kladdiskaka (Beccs, vi har köpt den så jag ljuger inte nu när jag skriver att vi ska käka det, haha) med glass and of course mys!

Hoppas ni hade en bra helg ni med.
Godnatt!
p.s jag har redan sett den här filmen, och jag rekomenderar den starkt. Riktigt bra är den!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: AISSA

Det var på tiden, haha :)

Men du verkar ha haft en bra helg iaf <3

2008-08-24 @ 22:45:28
URL: http://stellars.blogg.se/
Postat av: Sofia

så lite så :)

2008-08-24 @ 22:49:17
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Ber om ursäkt för mitt sega svar men nu kommer det äntligen... Hm jo jag solar väl en del solarium, eller det går i perioder. Anledningen till att det blir så mycket är för att det ingår i mitt gymkort och jag kan sola varje dag om jag skulle vilja (fast det blir inte alls så mycket, men någon gång i veckan ja).



Hm jag känner mest att jag vill vara brun och fräsch.. skulle jag märka minsta lilla negativa av att sola skulle jag sluta direkt!



Hoppas du fick ett bra svar nu :)

Kram

2008-08-25 @ 10:07:01
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0