Kavaj till höst!

Egentligen godnatt!
men ett sista inlägg före jag dör framför datan.
Till hösten så är min number one plagg: Kavajen! Jag har inte skaffat mig en riktigt än men snart så ska det ösa in! Här hitta jag några roliga ifrån Forever21of course!

den där sista är ju lite mer jacka/kappa men den där vill jag också ha, så den ska vara på till hösten!
Kavaj 1: 166 kr  K 2: 150 kr  K 3: 150 kr  K 4: 136 kr  jacka 5: 198 kr
priserna är på ett ungefär, just so you guys know! Nej nu är det hopp in i säng och drömma att de här ligger i min framtida "walk in closet"

Godnatt!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: AISSA

Ja, han är verkligen helt besatt av det där jäkla spelet, haha!

Fina kavajer, gillar speciellt den sista!

Haft en bra dag?

2008-08-25 @ 23:14:09
URL: http://stellars.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej, tack så jättemycket för att du delade mig dig om hur det funkar för dig med ex och så.

Usch ja det är jättejobbigt på ett sätt att vi börjat återuppta kontakten lite. Vi har varit helt ifrån varandra under två månader, inte pratat mer än kanske någon gång men då kändes allt jättebra.

Nu är det snurr i huvudet bara för att man börjar prata lite.. Men samtidigt känner jag mig inte arg på honom längre. Han har alltid varit min bästa vän sen kanske jag inte litar fullt på honom nu men det känns nästan jobbigare att gå omkring och vara otrevlig och arg... Självklart dyker mycket gamla minnen upp och det gör det ännu jobbigare =/



Men jag är rätt glad över att vi inte är ovänner nu i alla fall.

Ta hand om dig!

Kram

2008-08-26 @ 15:13:48
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0