from the bottom of my heart

jag älskar dig så innerligt. du är min solstråle förstår du det.
Utav allting jag och du har gått igenom så skulle jag kunna gå igenom det tusen gånger till.
Det kvittar hur många gånger jag än säger det, du kommer ändå aldrig förstå. utav alla människor i denna värld så väljer jag dig, jag väljer dig över allt annat. För att tillsammans med dig är jag trygg, älskad, mig själv, kärleksfull,
(allt det goda som jag har inuti mig). Jag struntar i vad folk tycker och säger, så länge jag är tillsammans med dig.
Visste du, att du gör mig hel? Att sålänge vi håller ihop så gör vi varandra komplett, och då menar jag både det negativa och det postiva vi har. Våra dåliga sidor är så lika så jag kan aldrig klaga på dig, för att klaga på dig är som att klaga på mig. Och vem gillar att klaga på sig själv? Du ska veta att jag är så himla nöjd med dig!
Jag måste få en sak klar, och det är att vackraste älskling jag har hittat min rätta. Du är min rätta pusselbit, du vet allt sånt man säger när man har hittat sin rätta. För vem kan vara mer rätt för mig än du?
Du står ut med mig när jag jävlas med dig, och är hur jäkla jobbig som helst. Du är den som håller i min hand när vi måste gå igenom livets berg- och dalbana, igenom skratt och tårar.
Och nu har vi kommit till en underbar punkt, då jag och du har hållt ihop i ett år och fyra fina månader.
Även ifall vi inte haft så tur med vissa saker så är vi eller iaf jag nöjd med hur allt har artat sig. För vet du vad?
Jag är tillsammans med dig och det är det bästa som finns.
Jag älskar dig vackra människa, jag och du hela vägen ut och glöm aldrig det.
grattis till oss älskling, ett år och fyra månader!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0