ego-pics (?)

yes dear readers nosh försöker komma igång med dagens outfit igen. Vet inte hur länge det kommer att hålla, för nu har jag iaf laddat kameran så nu är det bara till att köra igång igen. Om inte datan skulle krångla (så typsiskt!)

nej, men på tal om "Pink is the new black" så har jag dagen till ära en rosa skjortliknande på mig. 

Dagens outfit:
Skjorta (?), Gina tricot
cardigan, h&m
jeans, Replay

p.s har ni lagt märke till mamis konstiga fot? Anledningen till att jag skrattar, är för att mamma och lillebror kollar konstigt på mig för att jag står och tar en massa foton på mig själv, precis bredvid dom. Men vad ska man göra? Jag försöker att variera bakgrunden till mina outfit bilder, sorry för vardagsrummet som är a mess...
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0