dumma mygga !#%¤&/"!

Goddagens!

Alltså ni anar inte vilken huvudvärk jag har, jag kommer snart att börja gråta.
Jag tror nog att det är för myggbettet igår (eftersom jag är allergisk mot myggbett)
Det var överdrivet många myggor igår när jag kollade på bosses korpen match, och jag som hade jeans blev stucken precis bredvid knät (fast liite längre upp) hur det kom sig har jag ingen aning.
Jag visste inte att dom kunde suga igenom jeans (?)
nej nu har lårbenet svullnat upp, och jag har världens muskelvärk, var tvungen att gå hem för att byta om till strumpbyxor, för jeans var för tight och det gjorde jätte ont.
Men men, gulliga nihat köpte en kexchoklad till mig som jag åt med min laktosfria chailatte, mycket gott! nej nu ska jag gå och dö i min säng för huvudet sprängs snart, måste gå och ta allergi-tablett.
Bosselito som kommer hit efter jobbet får ta hand om mig!

Puss/ en väldigt öm och svullen nosh

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0