dear bloggis

Stress för första riktiga skoldagen!
Jag var så himla nära på att komma försent idag till första lektionen, så ber pappa att köra mig till gullmarsplan. Och vad får jag syn på då? Jo världens trafik... segt! Tur att vi gick ut en 40min tidigare, så jag kom i tid!
Men men, slutade klockan 16,30 yes sjukt segt det med! Men det var intressant och se hur alla dom nya lärarna var, kul! Som jag har sagt innan så är jag sjukt taggad inför det här året. Och årets mål är att komma i tid till alla lektioner, eller iaf varje morgon-lektion!
efter det så var det mat inne i stan med älskade, och sen så handla jag in det sista (fastän jag har pennorna kvar!) för skolan. En fin rosa portfolio, och en kalender. Ja,  jag är så himla rosa helt enkelt!
Pink is the new black, eller(?)

Allt ifrån Akademi bokhandel, (och det som jag har glömt är ifrån Bokia.)
Anteckningsblock, 20 Kr Bokia
Post-It, 30 Kr Bokia
Plast portfolio, 20 kr Akademi bokhandel
Kalender, 129 Kr Akademi bokhandel


Guess what? Dagens outfit kommer till nästa inlägg!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0