dagens

Det här var då dagens 2 outfit. Men den första får ni inte se för den fota jag aldrig. Vi hade världens sämsta och längsta håla mellan geography och Italienskan så jag kom hem och bytte om. Då fick detta komma på kroppen
Cardigan, h&m
diadem, gina tricot
tee, gina tricot
halsband, ifrån någon tidning, veckorevyn(?)
skärp, only
byxor, bik bok



Eftersom jag och ilkay har samma italienska också så stack vi vidare till stan och kolla lite 2-hand butiker, i nästa inlägg så visar jag vad jag fick med mig hem!



Ciao cutiepie's!





KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

du är sööt :)

2008-08-31 @ 12:30:56
Postat av: nosh

Sv till anonym: Tack så mycket! :)

2008-08-31 @ 14:56:40
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0