bajs blogg !#%&¤#"

Gaaaaaaaaah!!! Blir så arg på den här äckelbloggen! Har skrivit en text typ trettio gånger, men det cp:ar sig. Wierdo!
Nej nu ska jag skriva lite om provet och sen ska jag aldrig mer prata om det (jo förutom då jag säger resultatet och då får ni hoppas på att det blir fint betyg där!).
Nej men provet var ju lite sådär helkonstigt? Alltså jag fattade alla Mvg-Vg frågor men G delen så stannade hjärnan, är inte det så jäkla sjukt? Man borde ju kunna lätta saker bättre än svåra?! Men nej min hjärna har ett eget liv där upp för sig själv... Jag är lite knäppis nu, måste nog gå och lägga mig.
Men en sak ska ni veta, så skööönt att jag har sommarlov imorgon då jag börjar på onsdag så imorgon freee!

Vad tycker ni om den här låten? jag vet personligen inte vad jag ska tycka. Diggar inte Flo Rida så mycket, känns för mycket. nej jag vet inte inte så cool i mina öron. Men berätta gärna vad ni tycker om hans nya låt med Will.I.Am - In the ayer.
Ciao sötisar!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0