2 hand

Jag fick med mig hem ett skärp ifrån myrorna som var helt nytt för endast 15 kr.
Och en väska ifrån Emmaus för 45 kr.
Mycket bra köp tycker då jag. Jag köpte en tröja också men den ska jag gå  och lämna tillbaka.
Sjukt va?
På Emmaus(en 2-hand butik) så kan man lämna tillbaka ifall man vill. Jag tycker att det är jätte ovanligt men det är nog så bara för att den är ganska populär.
Så ja, det var detta. Ser ni? Jag har blivit sådär duktig igen och börjat blogga lika bra som innan! Snart ska det inhandlas en bärbar data då jäklar ska det bloggas flitigt!

Puss, och jag börjar klockan 09,50 hur skönt är inte det? ...
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0