wierd kisses

Nu har jag laddat upp outfit bilderna!
Och här har ni dom. Jag vet inte men jag fular mig mycket framför kameran, tycker det är så fult att verkligen spela till sig. Så här har ni mig, helt ful och försöker att skicka till er en puss. Haha. 
 image402








t-shirt, abercrombie&fitch
jeans, replay,
väska, deep
(bälte, veramoda)

CIAO!












KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Ann-Marie

hej nosh!
Ville bara säga att jag tycker om att stiga in i din värld varje dag. Genom månader har du skrivit om så mycket saker, att du har varit sjuk och dina dagliga sjukhus besök, men du framstår verkligen som en stark och modig tjej. Med ett stort smile på läpparna. Det är verkligen beundransvärt!

Och juste du undrar vem jag är och så, jo jag heter Ann-Marie och jag hitta dig hos någon du hade kommenterat hos för några månader och sen dess har jag fastnat! Din sida ser myyycket bättre ut nu än innan, den är bara så DU! :)
hade bäst!

2008-04-24 @ 21:35:57
Postat av: nosh

Hej Ann-Marie!
Alltså jag
vet inte vad jag ska säga, så himla gulligt sagt. Sånt här värmer verkligen!
Tack så hemskt mycket, jag blir verkligen så himla glad! Synd att du har ingen blogg, skulle hemskt gärna kollat in den då! kanske ska ta och skaffa en? ;)

Tack så mycket för att du presenterade dig själv. Äntligen någon! :)
/kram, Nosh

2008-04-24 @ 21:42:17
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0