whats up with people??

hej igen!

image317Idag känner jag att jag har en massa taknar i huvudet som jag bara mååste släppa ut.
Jag var inne på playahead.se som jag ALDRIG är inne på typ. Kollar läget, loggar ut thats it.

Sen ser jag typ ett par dom har varit tsm i max 2 månader och de har förlovat sig, och guess what de är endast 14 bast.
Liksom skämtar du med mig?
Vad vet dom om förhållande vid den åldern och liksom förlovning och grejer. Alltså seriöst jag är emot förlovning i unga ålder och med unga ålder menar jag då under 16-15.

helt seriöst folk får göra precis så som dom vill, men vadå tror dom att det förhållandet kommer att hålla livet ut?
Vad är meningen med att förlova sig ifall deras "intention" inte är att att gifta sig och leva tillsammans föralltid?

Jag är inte emot skiljsmässor eller något sånt, men jag hoppas på att ifall jag en dags ka gifta mig så vill jag vara med den person hela mitt liv, och ifall jag ska förlova mig så ska jag också gifta mig med personen och få kids och allt det. Men när man är 14 år... Come on!

Vet inte vad ni tycker men det känns inte direkt som att ja de här två kommer att vara tillsammans hela livet. Nej, vad tänker ... tänkte skriva ungdomar men det är fan barn.
Känns som att de vill växa upp så fort, fan njut utav barndomen/tonåren.

Men att ha den där på fingret wouldnt be that bad. haha!
/Nosh!




KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0