vår vår vår

Hej på er!

Vår, fina vår är här! Åh gud va jag hoppas på att det här vädret är här för att stanna, vet inte hur besviken jag kommer att bli annars.
Men men, stack till skolan för att kopiera mitt pass så vi kan beställa biljetterna till Italien imorgon bitti, tänk att det blir av, helt sjuk! Gud va vi flickor ifrån italienska gruppen kommer att ha kul. längtar!
Efter det så stack jag till pappsen (st. eriksplan ) För han har nu skaffat bänk med bord och så, solen var också på den sidan så där jag satt jag från 13,00-16,00 och plugga , duktigt duktigt! Och sen nu är jag hemma och ska sätta på mig jogging kläderna för att springa en runda medans solen är fortfarande varm, Tjing!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0