update

hej på er!
nej det blev visst ingen öppet hus för min del, hoppas bara på att Sandra och de inte blir arga eller besvikna. Jag har ju varit med på vart enda en förutom idag. Det kom upp en viss grej, men inget viktigt :)

Jag gjorde klart min engelska essay om "Message in a bottle"- Nicholas Sparks.
Är inte riktigt klar än, men jag måste bara renskriva den nu.
En sak till jag rekomenderar den boken starkt många utav er har kanske sett filmen, men tillskillnad från boken så är filmen ingenting.
Nicholas Sparks skrev också den stora kärleksfilmen
"The notebook/Dagboken- jag sökte dig och fann mitt hjärta" han är grym helt enkelt.
Har läst några böcker som han skrivit, och jag har älskat vartenda bok!

P.s ja han skriver bara kärleksromaner, eller aa för det mesta. Och det gör han för att han dedikerar böckerna/novellerna till hans fru. Hur romantiskt är inte det? Awww.... haha
Ciao!




KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0