tester

Hej på er igen

Jag vet att i mitt förra inlägg så var jag tvungen att kila och det var till att gå till skolan, men väl på bussen så känner jag hur mitt huvud bara snurrar.

Jag tog en massa blodprov och sånt skit idag på morgonen, och de på sjukhuset bad jag att ta det lugnt, men jag var lite envis och tänkte nej skitsamma jag sticker. Men sen så gav ju kroppen upp så B kom och hämta mig i farsta C.

P.s har lagt undan ett par riktigt gorgeous skor på skopunkten. Jag var där liksom ages ago, sjukt. Ska köpa dom imorgon före mitt sjukhus besök på odenplan. Specialltisten som gäller imrgon
p.s hon har god nyheter, hoppas det är de jag tror att det är. Haha.

Om någon timme eller så, så ska jag träffa Amanda, gosh i've missed you!
Får se om Maris bruttan skulle hänga med, vi kommer nog sitta på något fik eller bara sticka hem till någon utav oss kolla på film och bara skitsnack som vanligt. Så länge se det var vi tre. gosh!

Har engelska nationella prov imogron på morgonen, wish me good luck! Sen direkt efter den så ska jag möta mami för att rulla till odenplan (speciallist) Stor dag imorgon! Haha. Mycket drama going on känner jag.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0