sloooow

Hej på er.

Det har varit tyst om mig sen torsdags, men jag ska snart iväg i min slöhet.
Alltså har varit riktigt seg de senaste dagarna, men jag kommer snart tillbaka.
Var inte oroliga eller något, det har inte hänt något alls, är bara lite trött. P.s jag fick mina goda nyheter ifrån speciallisten :) så tro inte nu att jag har fått höra bad news eller något.

bilder på kjolarna och allt det kommer sen, och outfit bild kankse kommer ikväll.
Bosse och jag ska på Raw ikväll och se Björn, Özz, Mårten och ja c.o. Det ska bli kul! :)
för er som inte fattar vad det är så är det stand up comedy show :) ikväll klockan 23,00-01,00.

PUSS!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0