shopping makes you feel good

Hej på er!

image357Ja, jag som var så yr och allt fick vila några timmar och bara ta det lugnt sen var jag på topp som vanligt (ironi) Haha. Men jag ringde Amanda runt fem tiden för att åka in till stan och då passa vi på att ringa maria med.

Väl i stan så är jag bara tvungen att göra ett divided besök eftersom jag har presentkort därifrån så det blev två kjolar som fick hänga med mig, och sen så gjorde vi ett annat stopp och det var Urban St. Där jag har tillgodokvitto, och där fick jag med mig ett linne/klänning.
Bild på mitt köp kommer snart, om inte imorgon. Ska nog försöka att sova tidigt fastän B kommer att komma hit för att käka.
Men men, over to the girls. Det var riktigt kul att vara alla vi tre, skratta sönder mig.
Amanda som är allmänt wierd fick mig att spricka på hem vägen. Alltså hate to admit it but i have missed you girls so darn much. Så nostalgiskt, fick verkligen en återblick på hur vi hade det då. Vi måste verkligen försöka hålla kontakten helt enkelt.
Vi är liksom tre helt olika tjejer, men vi passar så bra ihop! :)

Men nu ska jag gå och njuta utav mitt fin fina köp!
CIAO
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0