Ray Ban Love Nosh

Jag tror inte att det finns något jag vill ha mest i världen än just de här godissaken. Alltså mina ögon smälter och dör för de här glajorna. Jag måste ha dom, och jag måste ha dom nu!
Pappsen och jag snackade om de, och han såg verkligen på mig att jag verkligen måste ha dom!
Wayfarers är verkligen too die for solglasögon, ska man satsa på solglajjor så ska man satsa på dom. Or I would? haha
image414




kolla här!

tror att jag kommer att beställa härifrån, eller vad säger ni?
Snälla tipsa mig?!

PUSS

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: erna

Jag skulle rekomendera att du köper i affär, där kan du prova dem och se hur det sitter och så. Om du beställer och inser att det inte sitter så fint kan det bli problem med retur och så.. sooo thats about everyting :P

2008-04-28 @ 22:46:29
URL: http://ernaerna.blogg.se
Postat av: nosh

tack så mycket erna cutiepie!

2008-04-29 @ 17:55:51
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0