prommenix + arsenal - man united

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering igår, men igår så var jag så seg efter att ha sovit hemma hos B, så jag tog det lite lugnt. Mot fem-sex tiden så stack jag till stan för att fika med Lollo och Erna. Hur mysigt som helst, vi snacka verkligen om precis allt möjligt. Skit kul. Jag hade inte ngn direkt kontakt med Lollo, men jag blev så kär i henne, så himla adorable tjej.
P.s jag ska börja på cheerleading, hur coolt är inte det? haha :)
Nej och sen mot kvällen runt elva tolv tiden så kolla mami och jag på film, mys! Länge sen jag umgick med henne liksom sådär, att vi ska kolla på film och så.

Och nu idag så har jag nattat Niocko som ska sova lite eftermiddag. Och jag ska nu hoppa in i duschen för att promenera lite med Nattow, och sen runt fem tiden så ska jag hem till Bosse för att kolla på Arsenal - Man united.
tror att det blir det enda inlägget för idag.

PUSS!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0