paus?

Hej på er!

Har inte bloggat i helgen, har  varit så himla trött och har liksom tryckt på en paus-knapp. Har inte orkat göra så mycket, skolan dödar mig! Många utav er som kanske känner mig tänker säkert "Aa, visst du pluggar inte" Well, jag har jäkligt mycket bakom mig som jag måste göra först för att kunna hinna med det nya också.

Det finns så sjukt många som har fördommar, som säger saker utan att tänka sig för. Finns även folk som säger saker som att "Alla har problem" ja, det har vi alla, men vissa utav oss har inte endast ett problem. Vissa har inte bara skolan att tänka på. Det finns folk som jag då som har tusen andra saker att tänka på.

Folk kan vara så sjukt elaka när de sitter och gaddar ihop sig och pratar bakom någons rygg, sitter och säger en massa skit som "Hon vill bara att man ska tycka synd om henne, men det är inte det" Haha, det värsta är att detta kom ifrån en person som stod och sa "Jag är din vän" Säger det rakt ut Bullshit!
Är man en vän så snackar man inte bakom dens rygg, man sitter inte och säger
"Hon vill bara att man ska tycka synd om henne"
Hur kan man göra så?

Är det så ni ser mig? Att när jag öppnar mig själv, skriver och säger att jag har problem speciellt med hälsan, ser ni mig då som att jag vill att ni ska tycka synd om mig? Ifall det är så, läs inte bloggen, snälla gör inte det!

En sak måste jag också säga sen när då blev sjukhusbesök en "dum bortförklarning" Tro mig jag vill inte gå dit, det är ett helvete för mig att sticka dit, jag önskar verkligen att jag inte behövde gå dit. Ni som tycker att jag tar sjukhusbesöken som en dum bortförklarning ni är fan helt tomma i huvudet. Ni borde också skämmas, så jäkla känslokalla.

Nej, orkar inte mer. Folk som har en massa fördommar, snälla stay away from me jag har verken tid eller ork för sånna människor. Ni är bara "Waste of time"

/ Nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Nilo Williams

härligt sagt gumman, skit i vad alla säger, dem e som du sa a wast of time bara :)lev ditt liv o låt dem forsätta prata om de ;D haha big love

2008-04-06 @ 17:16:53
Postat av: beccs

i love you

2008-04-06 @ 17:29:48
Postat av: nathalie

gumman, du har så rätt så. Jag håller med dig i hela texten. Du är bra som du är och skit i alla andra. Lägg inte din fina energi på idioter i denna värld. Jag är din vän, jag sviker dig inte. Massa kärlek!

2008-04-06 @ 17:41:41
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: nosh

Beccs, Nilo, Nattow: Tack för era kommentarer. Människor som er är dom man ska lägga tid på. Inta falska backstabbers :)
/ hade bäst, puss Nosh

2008-04-06 @ 18:14:50
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: jooy

jag älskar dig! skit i det där, det är de som är svaga, du är stark. i know that.

2008-04-06 @ 19:25:38
Postat av: nazli

Men keep talking about her; she's the one who gets famous! Hjärtat, lär dig något; de som du tror är dina vänner är egentligen dina fiender!

2008-04-07 @ 16:54:42
Postat av: erna

Stå på dig anosha, låt inte någon komma åt dig :)

2008-04-07 @ 16:55:13
URL: http://ernaerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0