outfit

Vet ni vad? Det är verkligen inte sååå varmt så att man ska börja ha på sig kjol och sånt utan strumpbyxor, det är fortfarande bara 20-25 grader och endast i solen. Det blåser ju fortfarande lite sådär smått kallt. Dont you think? Men det är bara så typiskt oss som bor här i Sverige att börja fira solen bara den tittar fram. haha, men nej idag hade jag iaf på mig strumpbyxor!
image393







och jag ska ju fula mig som vanligt.
*örhänge, divided
*t-shirt, lindex
*shorts, puma (nya!)
+ strumpbyxor ifrån jag vet inte vart! :)

Nu ska jag ta och göra kladdiskaka so jag är grymt sugen på. Beccs var beredd vid luren för nu ringer jag för att få recept!
Puss på er!














KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

"den var torr" - bajsa ner dej :P

cutie!

2008-04-23 @ 22:18:16
Postat av: Gumman

shiiit vad snygg den här bloggen blivit :)

2008-04-23 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0