outfit

Juste, glömde att jag skulle lägga in en dagens outfit. Blev så inspirerad av vädret så jag kände verkligen på att ha något våraktigt helt enkelt.
image385♦T-shirt, peak
♦vitt linne (syns inte så mycket), h&m
♦Kjol( men är egentligen linne ) divided.






Nu drar jag, ciao!






















KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: a

jag tror att dina outfits skulle bli så mycket finare om du färgade håret i en färg.. det gör mycket faktiskt! tror du skulle vara grymt snygg i halvmörkt brun! (så som dina ögonbryn). jag tror dessutom att dina ögon skulle framhävas mycket mer också! det skulle vara kul att se lite förändring på den fronten! tycker du inte det själv?

2008-04-22 @ 18:14:42
Postat av: nosh

Hej du a:
jag har länge velat göra det, men helt seriöst anledningen till att jag inte gör det är för att jag är så rädd att jag skulle se så mörk ut. Som sagt jag har bruna ögon och jag har ändå ganska mörk hy (även fast det inte syns än, snart kommer sommaren) så med mörkt hår så vet jag inte riktigt. men jag har bestämt mig att till hösten så ska jag no mather what. Så du får vänta lite till på förändringen ;) / Hade bra, nosh!

2008-04-22 @ 18:59:59
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: är lite smått en beundrarinna.

hej söta nosh.
Tänkte bara kommentera att det syns verkligen att du är på så mycket bättre humör, och att solen verkligen skiner på dig. Du är verkligen så himla söt!

2008-04-22 @ 19:01:56
Postat av: JOSEFINE

fint

2008-04-22 @ 20:14:39
URL: http://josefiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0