jobb och nu fotboll!

Hej på er!

jag har haft nationella engelska hör och läs delen, och det gick faktiskt pretty well. Men det fanns en pain in the ass del, och det var ja den caribian delen. Dog då!
Men men, sen har jag jobbat, det var riktigt kul idag faktiskt. Speciellt när vi fick se vår/sommar 09 skorna! Wonderful!! Ska shoppa loss i november för det är då man (jag) kan beställa. Deras sneakers dödar verkligen!

(FÖRST IN I DUSCHEN)Och nu ska jag dra och se Bosse and his boys spela fotboll.
Sen efter det, om det inte blir någon CL ikväll för mig så skulle jag ut och ta en promenad med sötis Natta ( och Anneli? hope so, för den bruttan är so adorable!) mohaha !
På ett ungefär så ser jag sådär ful ut fast i tjejversion.
Puss och hej, leverpastej!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

RING MEJ!!!!

(version)

2008-04-29 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0