igår och idag, kan det bli bättre?

Japps, jag var ju med familjen igår och då åt vi ju montis glass, det finns nog ingen gång jag sticker till gallerian utan att köpa deras underbara och fina italienska glass, gaah!

Men sen idag så mötte jag Anneli och Nattow för att köra en repris fast i centrum här. Vi satte oss i det fina vädret med tre kulor glass och snacka en massa gossip! Mysigt :)

Något jag kommer att göra varje dag under sommarlovet (sålänge pengarna räcker) så kommer jag att käka montis glass, alltså speciellt kokos och hallon! GE MIG NU, alltså jag dreglar bara jag tänker på det.

Btw, italien blir visst av?! Sjukt va? Vi åker den 18-22 maj. Imorgon ska vi ta med oss passet, woho!

Glassssssssssssssssssssss♥!
finns nog inget som är godare än det!

p.s idag var jag fett duktig och jogga 45 min, och sen så gjorde jag 100 st sit-ups, är inte jag bra eller vad? Sen var jag nyttig och gjorde mig själv en tonfisk sallad som var riktigt god.
Recept ; 1 burk tonfisk, 1 avokado ( "skeda" den i bitar, förstår ni?) 1 tomat (hackade i bitar)+ lite balsamvinäger, och lite olivolja.

Men men, jag ska kolla på korpen match och sen  ska jag chilla, med glass(?) haha hopefully!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: erna

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa asså när jag läste det du skrev om italien, gissaom jag flög upp ur min stol, jag visste inte :O:O
FAN ASSÅ JAG E SÅ GLAD!:D:D

2008-04-21 @ 19:39:35
URL: http://ernaerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0