i just wonder

hej igen.

Jag undrar bara hur kär man kan vara i någon person. Går det att man kan älska för mycket? Kan man verkligen älska någon för mycket, det låter ologiskt i mina öron, men ändå logiskt.
Jag vet skillnaden mellan älska och bara besatt, men jag menar bara älskar. Är det möjligt att man fortfarande efter år kan vara sådär löjligt kär?

För jag älskar en person löjligt mycket. Jag skulle kunna dö istället för den person. Personen betyder så mycket att jag skulle kunna ge allt, och mycket mer ifall jag hade haft tillgång till det. Finns nog inget som sårar mig mest när jag inser att jag har sårat den person. Jag hatar att vara orsaken till att ett bråk/tjafs startas, det hatar jag verkligen nästan så att jag äcklas av det. För då inser jag, var det verkligen värt det? svaret är ju självklart ett stort fet, NEJ! För ingenting är värt att få känna den smärta som man får under ett bråk/tjafs,och även efteråt.
Alltså jag vill kunna förklara i ord hur mycket jag älskar en person, alltså jag vill verkligen kunna det. men det är så otroligt svårt jag kan verkligen inte det. Det finns ord jag vill sätta som inte ens finns i ordboken, för jag vill skriva ner känslor och det går inte. Jag kan inte finna ord till de känslorna, de slagen mitt hjärta jag gör för den person.
Jag vet att du vet hur mycket jag älskar dig, jag vet det. Men om du bara visste hur mycket jag egentligen gör. Hur mycket mitt hjärta slår för dig. Hur mycket mitt hjärta skriker efter dig när du inte är vid min sida.
Jag vet att det är omöjligt för mig att förlora dig, för jag och du funkar endast tillsammans.

Hur ska jag då kunna funka utan dig?

Tack gode gud att du finns, att du alltid finns precis vid min sida. För annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.
Jag älskar dig verkligen med vart enda cell jag har i min kropp.
Behöver nog inte skriva ditt namn, du vet redan vem du är.

Blev nog en bok det där, haha. Men ni behöver inte läsa, den person som det är till vet redan själv! :)
Puss, NU ska jag ut och jogga!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: curious

Är det slut mellan dig och Bosse eller?

2008-04-25 @ 16:35:30
Postat av: nosh

Hej curious :
JA du var ju minsann nyfiken men nej det har absolut inte tagit slut mellan mig och bosse. Jag är väldigt kär i min prins btw
:)
hade bra! Skriv gärna nästa gång vem du är haha.

2008-04-27 @ 23:12:52
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0