i can see you

Godmorgon på er!

Nu sitter jag här med frukost i en handen och tangentbordet i andra hand.
Ska springa och ta bussen om några minuter.
Det är ju valborg idag, hur ska ni fira?

Silvia a.k.a. Silva grattis på födelsedagen. 17 år!
Fan att alla ska fylla 17/18 nu, medans jag är om hundra år, (13 oktober)
Men nej nu rullar jag, Ciao!

P.s, ifall det blir varmt nog idag så ska min hand äga en glass idag! mohaha.

åh, snart är jag där gud va jag längtar. Snart börjar ju count down ;)


KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

a visst, jag kan höra av mig till dig ikväll när jag vet vad planerna blir.. hörs sen gull! puss

2008-04-30 @ 09:29:27
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0