hur gör man?

Hej bloggen/läsare!

Jag har en fråga, jag har spelat in video på mobilen, men hur sätter jag ut det på youtube? Anyone?

Ni anar inte hur duktig jag har varit idag. Jag har sagt typ i tusen år att jag ska ta och skaffa mig idkort och bankkort, well guess who did all of that today? Japps, jag! Haha, känner mig lite stolt faktsikt.
Plus att jag har glömt att ta ut mina medicin, har varit helt fullbokad med allt möjligt. Mest skola, det tar verkligen på krafterna. Jag hade liksom tagit lite avstånd ifrån skolan de senaste månaderna, och nu när jag kommit igång så är det en hel del som jag har att göra, så det blir att jag måste plugga en hel del.
Men det gör inget jag har kommit igång, thats good? :)
Det kommer in kanske senare ett litet "djupt" inlägg, jag mååste verkligen få skriva av mig om en sak.

Men men, idag har det varit skola sen så mötte jag mami i centrum så fixa vi bankgrejen. Efter det så käka jag på subway my god va länge sen det var! Och nu har jag pluggat lite och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra! Ska mysa med mami. Det har varit lite mor och dotter dag idag som ni kanske märker, men aa .. :) hon är BÄST!
Jag älskar dig så!

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0