glass är bäst!

Hej på er alla söta, och ni som inte tycker att ni är söta, well ni är söta för mig. "- Aw va söt hon är" hahah.
Jag skojar bara med er.

idag så stack jag till skolan, ville verkligen få den där uppsatsen klar, men nej lärarna idag är ju totalt väck.
En vill inte komma ens ut ur rummet och de andra har datakunskap.
Så idag så stack jag i onödan, för jag ville få den rättad, men nej.
Så jag stack till pappsen och då mötte min prins upp mig för att käka glass.
Mums plus mys!


laddar upp outfit bilder!

P.s Ni som är lite blyga kan inte ni börja namn ge er själva, skulle bli lite roligare för mig att veta vem det är som kommenterar så gulliga saker. Jag blir verkligen varm inombords, men snälla säg också vem ni är! Det är inte så att jag vet vem "en beundrarinna" är eller "Gumman" . haha, men ni gör ju som ni vill.

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0