ge mig blommigt!

Sommaren to have är ju blommigt, det tror jag nu att alla har fattat? Om inte... här har du! 
Min sommar garderob kommer att vara fylld med klänningar och kjolar som är detaljerade och har blommor på. 
Jag har sett de här två som jag verkligen ska satsa på att få tag!
 
Den här klänningen är lite tantigt inspirerat, men den är så söt! Den är bara såå Nosh style! haha.
Finns på topshop.com Den kostar ca 845;- Nu när topshop på internet shipar till sverige så varför inte?

Men sen hitta jag den här ifrån gina tricot idag fast med min otur så fanns den inte i min storlek. För att "leka" lite med kjolen så hade jag tänkt mig att ha den som en midje kjol, tycker att den är så adorable helt enkelt! Endast 199;-



And later on, så hitta jag de här två skorna ifrån hm.com Espadrillos och de här vita tygskorna. Verkligen budget pris.
Tygskorna kostar ynkliga 98 :- Espadrillosen kostar 149;- Espadrillosen har ju en hög klack, skulle älskat att ha dom på mig speciellt cerise färgade, men eftersom jag har ryggverk så skulle det aldrig funkat. ÅH! Men tygskorna är redan i min "shoppingbag" haha.

Ge mig sommar nu! Eller rättare sagt, ge mig maj månad.
Först så åker jag och älskling B till madrid, och två veckor efter vår madrid resa så åker jag och italienskaklassen till själva Italien, åh ge mig nu. Shopping, shopping!

Men nu ska jag visa mina skor som jag verkligen vill ha nu till madrid, men jag måste först skramla ihop pengarna. Försöker att "spara" men jag kommer tyvärr alltid hem med något.
Men de här skorna kommer ifrån Vagabond och de är verkligen sommar! De kostar 550;- finns på vagabond affärer men även scorett som jag har sett! Got to have shoes! 

Nej nu ska jag kila och drömma vidare om att jag har pengar i plånboken, skjut mig! Ska nog också sova nu, är riktigt trött! Pusss! Det blev visst inget "djupt" inlägg men vad kan vara mer djupt än de här vackra got to have plagg och skorna? Haha, skojar!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

din tönt jag har ju såna vita tygskor :P

2008-04-03 @ 23:09:02
Postat av: nathalie

hihi sånna där espadrillos har jag :) fast i svart! Sjukt snygga och bekväma! ;)

2008-04-03 @ 23:15:27
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: lovingnurse

svar; haha det är bara att passa på! ;)

2008-04-04 @ 14:45:08
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: nosh

Beccs: Det värsta är ju att jag inte hittar dom här i sthlm butikerna, och vi har ändå tuusen hm bara i stan ;/

2008-04-04 @ 14:51:00
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0