gårdagens ...

outfit!
Hej på er!
Jag blogga ju inget igår så jag lägger först in gårdagens outfit. Blev så himla kär i min rosa kjol så jag var bara tvungen att ha den på mig nästa dag! :D

image325♣ T-shirt, gina tricot
♥ halsband (gjort om det), gina tricot
♦ Bälte, veramoda
♣ Kjol, h&m(?)
♥ Strumpbyxor, ingen aning . . .
♦ Klocka dolce&gabbana, Krons ur

Och till detta hade jag mina silver/grå ballerina skor.
Det var riktigt mysigt och bekvämt att ha detta, men när regn och snön titta fram så var det riktig pina!
Säger en sak "LITA INTE PÅ MORGONVÄNDRET!"
haha, man vet aldrig hur det blir senare. Aldrig trodde jag att det skulle snöa och regna? Usch!

Ytterligare inlägg kommer sen!
Ciao / Nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0