frukost

Godmorgon på er!

Nu ska jag berätta till er att jag för första gången bloggar ifrån min data som är på mitt rum, haha. Jag vet no big deal, men den här datan har varit paj ett bra tag, så jag är lite smått lycklig nu!
Men men, jag ska nu äta frukost och sen så ska jag bege mig mot skolan. Först måste jag göra klart en essay, och sen som sagt så ska jag vara med på öppet hus för vår nya skola som ligger på skanstull.

Är inte säker på ifall det blir någon jogging eller så idag, har kört hårt de senaste två dagarna, ska nog ta en vilo dag idag. Men vi får se!
Dagens outfit bild slänger jag in lite senare! :) , Ciao
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0