foto session!

Hejsan på er!

Idag som typ resten av denna veckan förutom igår så har vi ju slutat 11 så jag är hemma redan nu, skönt!
Men ska vila lite och sen runt 16,00 tiden så ska jag till en foto session. Skit kul! De ringde mig någon gång förra veckan och frågade, så liksom why not?
Nej men ska försöka ta "Behind the scene"- foton. Haha.
Men men, annars så har min dag varit ganska lugnt, inget speciellt så som har hänt. Dagen har ju precis börjat! haha

Måste säga en sak!! Jag tror jag ska ta lumpen, tänkte att jag skulle skicka ansökan.
Mamma och B tror inte att mina knän ska deala med det, men det tror jag.
Men helt seriöst hur coolt är inte det som tjej att ta lumpen?

Alltså verkligen, IN YOUR FACE BOYS! haha,
För här kommer nosh som lumptagerska, haha kan man äns säga så? haha
Nej men vad tycker ni? Hade ni vågat, eller har ni ens funderat? P.s ja jag har också fått en massa brev hem idag. Haha.



Ciao ! / Nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: erna

HAHAH Jag har också fått masa brev hem, jag loggade in på deras hemsida och svarade på en jävla massa frågor haha ;):)

2008-04-10 @ 20:55:18
URL: http://ernaerna.blogg.se
Postat av: anonym 1

vad vill du ta för utbildning inom lumpen?

2008-04-17 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0