ett år!

hej igen!

Ja, nu ska jag säga varför jag inte blogga igår. Jo för det var min och Bosses ett års dag. Alltså det var exakt ett år sen som jag och B hooked up. Så var det ! haha, så yes grattis till oss :) .
Igår var så många så söta, att de gick upp och krama mig och gratta, haha how cute isn't that? hihi

men men, igår så var jag i skolan, och sen så fick jag gå hem för att fixa och trixa med min present som jag skulle ge till b. Och det var ett fotoalbum där jag skrivit om varje månad. Skit fint, blev så otroligt nöjd!
Och utav honom fick jag fin fina (stora!) rosor och ett underbart brev som fick jag att brista i trårar. Alltså jag blev så lycklig utav alla de orden så varmt! är så lycklig!

Jag älskar dig verkligen så himla mycket!

Och sen idag så har jag ätit världens godast jordgubbar! Mums!


CIAO! / Noooosh!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

aw, how cute :) congrats och massa lyckönskningar till er! ps. bosse verkar ha jättefin handstil, haha :D puss

2008-04-10 @ 12:26:30
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: nosh

Haha, han träna säkert som en liten gris på det där. Haha, men tro mig det är riktigt fint. Blev impressed! :D

2008-04-10 @ 13:02:53
URL: http://nosh.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0