en vän

hej igeen!
Jag vet jag har sagt att jag ska bort ifrån datan, men är bara tvungen.
Detta inlägg är dedikerat till en person som jag har känt nu i flera år. Jag och den här personen pratar inte pga en massa saker.

Jag saknar dig så himla mycket, att det inte finns några ord. Saknar allt det vi hade, önskar ibland att jag inte borde ha flyttat för då kanske du skulle kunna vara vid min sida.
Jag vet att du på något sätt alltid får det att låta som att saker och ting är MITT fel, medans du också har gjort saker fel, men du vill bara inte erkänna det. För jag vet exakt hur du fungerar. du vill aldrig se att du har gjort fel, och det har jag nu acepterat.
Det värsta som finns nog är att du vet att jag är sårad, du vet nu hur allting är, ändå så tar du inte upp telefonen för att fråga hur jag mår?
Det jobbigaste som verkligen gör ont är att jag vill verkligen hata dig, men det går inte att hata någon man en gång älskat, and the worst part, jag älskar dig fortfarande.
Jag vill bete mig precis så som du men det går inte, för jag har inte ett sånt hjärta. Jag kan inte bara blockera bort dig... nej jag menar inte msn jag menar mer känslomässigt. Varje gång du träffar Beccs så frågar jag henne ifall du ens nämnt mig, bara för att kunna lätta på trycket, du vet det där trycket att "Hon bryr sig inte om mig"
Försöker i mitt huvud tänka Nej vi är fortf vänner, lalala. Men det är ju inte så.
Fan att saker och ting är så som de är. Det är så äckligt jobbigt att både två har sån stolthet så ingen vågar.
men rakt på sak, jag saknar dig verkligen att det värker i mitt hjärta. Inse det ...
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

om du nu "saknar" den personen så mkt ,. vfr har du bara skrivit dåliga saker dåå ??

2008-04-10 @ 16:15:16
Postat av: nosh

Anonym: Hej du!
Vet du vad? Jag kom på nu att det kanske är nog bäst att ha det såhär. För oavsett dåligt eller bra saker jag skulle ha skrivit så skulle den person fortfarande ta illa upp, för det är så. Personen såg allt jag skrev endast negativt. Inte ens det att jag skrev att jag älskade personen och saknade personen, så ansåg hon att det var negativt.
Jag tänker inte kämpa för en vänskap själv, vänskapen var inte endast för mig utan den var för både två. Och det här var mitt försök men jag fick endast skit för det.
/ hade bra, nosh

2008-04-10 @ 19:41:50
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0