Död!

Hej på er allihopa!

Fråga mig hur trött jag är? Mitt svar: obeskrivligt!
Jag har knappt kunnat sova något den här veckan känns det som, och nu sviker kroppen. Känns ändå lite lägligt med tanken på att jag är ledig nu i tvådagar.
Jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska ta mig till väga med valborgen som är då? Nu?! haha.
Hoppas ni har iaf planerat något. Jag hade en liten plan så, men det ändrade sig. :)

P.s En liten fråga till 1:orna på engelska gymnasiet, har vi nationella matte prov på onsdag? jikes annars!

PUSS. Trevlig valborg people!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: erna

jaa det har vi :O

2008-05-02 @ 18:12:37
URL: http://ernaerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0