DH

Hej på er.
Jag som var duktig och joggade dog typ halvvägs? Först och främst fick jag håll (dum som jag är så åt jag föra jag skulle springa, alltså typ bara någon timme före) och sen efter det så har jag fortfarande träningverk ifrån igår. Så det blev kämpigt för mig.

Men men, om en halvtimme så börjar mitt älskade Desperate Housewifes = DH .
Gud va jag har längtat, speciellt nu när jag sett reklamen.
Men snart gäller det, ska fixa en god sallad på med glajjerna och sen blir det bara att nörda sig vid tv:en.
Ska nog sova strax efter, känner mig så trött(!)


men men, imorgon kommer jag att gå till vår nya skola direkt för att stå värd för öppet hus, en vanlig student council grej. Kommer nog att komma hem efter 20,00 tiden, för att det börjar 17,00-19,00. Kom gärna förbi! Skolan ligger på Skanstull. gamla teater högskolan :)

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0