dålig kritik

Hej på er

Ja, detta är ett klagomål inlägg den som inte vill läsa, klicka vidare till något annat inlägg!
Nej, men jag stack ju till "TheStudio" som har haft ett jätte bra bakgrund och allt, men när jag väl sitter där, så ser jag att de har andra kunder som har fått vänta i en timme, och de har inte ens fått någon hjälp!
och där satt jag var endast 5 min sen, och då säger de
"Tyvärr du missade hår avdelningen"
Då tänkte jag ; "Aha, oj med 5 minuter??"
Men iaf, sen så är det världens sämsta service, ja ni som känner mig vet hur kräsen jag är när det gäller service. Usch inte något välkommande fick vi, och sen när vi bestämde oss för att gå för att vi hade fått vänta ca 1 timme och inte fått någon hjälp alls så tacka vi och sa "Nej detta tar alldeles för lång tid, vi har beställt tid och sen får vi inte ens något gjord vid den tiden".
Då säger hon inte hejdå, eller ber om ursäkt för att vi hade fått vänta i en timme i onödan.
Nej fyfan, alldeles för mycket överreklamsiering för "TheStudio" De borde gå och lära sig att vara trevliga för det första, för att kunna ge service bra. Och sen måste de förbättra på deras tider. Liksom håll er till tiden ni har vett kunden komma. Fruktansvärt.

Så nej inga foton blev det, istället så drog jag, mami och Bosse och käkade på en jätte mysig restaurang Italiano. Vilken skillnad vi kände, från att vara stenkalla på TheStudio till att vara helt underbara och jätte trevlig. Plus riktigt god mat. Inget fel alls. Kommer att bli stammis på direkten. Och det var prisvärt! Där kommer jag garanterat att äta ofta. Så himla gott!

Ciao / en besviken nosh

p.s och ifall de ifrån thestudio skulle nu ringa, åh guuuud va jag kommer att klaga då. Snälla ring så jag får klaga. För jag är verkligen på hugget för att klaga.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sassa

fin blogg checka gärna min =) ha de bra!

2008-04-10 @ 21:14:55
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0