A&F

Hej på er igen.

Läsaren, jag har hittat perfekta ögongodis!
Jag har länge gillat Abercrombie&Fitch märket, men speciellt nu när dollarn endast ligger på 5,89;- så är det verkligen too die for. Haha. SÅ himla fin fina saker jag har hittat, helt wonderful! Ska klicka hem så fort jag får cash! dvs 25! haha. Jag hitta en massa saker som sagt men de här två sakerna skulle jag kunna döda för. GE MIG NU!

bild 1: 232 ;-             bild 2: 203;-
Är inte detta hel sjukt? De är verkligen så himla beautiful!
Men de här är också helt galet fina också. Bikinisarna vill jag verkligen ha, för de har så otroligt fina mönster. Men leter efter något i den här stilen fast med A&F mönster!


De här fyra kostar per plagg 203 ;- Och är ifrån A&F , men jag vill ju som sagt ha den här modellen och de är ifrån h&m, och endast 98 ;- per plagg, how great isn't that? Ifall jag inte klickar hem någon utav de där så kanske jag köper de här både två ifrån hm.


Så people vad tycker ni? Jag älskar det! Men nej nu ska jag gå, och om en halvtimme ska vara duktig och jogga med B. P.s jogga i söndags med, åh jag är så duktig! Men nu ska jag gå för att fixa mig och prata lite med Beccs.
P.s der blir ingen italien resa, för "skola ska inte kosta" blablabla... Men det blir Madrid istället, så snart ses vi Björn!

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

Synd det med italien. Och den andra bikinin med leopardmönster från hm var något av det fulaste jag sett.

2008-04-15 @ 20:23:39
Postat av: Nosh

haha, okej.
Nej men jag vill ha den modellen, som sagt! :)
/nosh

2008-04-16 @ 11:04:19
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0