a to the didas!

Japps, jag sa ju att jag skulle jobba ju. Och imorgon ska jag dra mig dit!
Det är så sjukt hut folk kan uscha och stöna när de ska till jobbet nästa dag, men jag ser fram emot det. Kanske för att jag inte som äldre personer jobbar varje dag utan gör det någon gång om året. Gosh måste verkligen skaffa mig ett permanent jobb!

Imorgon så kommer jag nog kasta in en dagens outfit, fastän den kommer att vara tråkig och innehålla med endast jeans och någon t-shirt. Men ni får stå ut med det ändå! haha, jag kanske lysckas pimpa upp något?! :)

Juste, kollade Italien resa till sommar på sas, allså det är helt sjuka priser 440 ;- tur, och 440 ;- för retur.
ÄR INTE DET SJUKT?! Det gäller verkligen då att beställa nu då ifall man vill ha det billigt till juni månad.
Älskling, du ser rätt! :) haha. Hell yeah att jag ska åka till sommaren igen då!

Är det inte så att man vill dit nu? åhh ..
Men next stop 18-22maj Italy!

Godnatt sötnosar! 

Och sådär sött sover då inte jag. haha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: S.Kum Reklam AB

Är det du som själv har gjort grafiken till sidan? Vi skulle vilja komma i kontakt med den ansvariga.

2008-04-28 @ 12:24:49
Postat av: nosh

Älskling, du är för söt du säger jag bara! ;D

2008-04-28 @ 21:47:48
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0