pluggpluggplugg etc.

hej du!
Jag är så fruktansvärt trött i huvudet. Jag orkar helt enkelt inte mer, vill slippa skolan men det går ju tyvärr inte. Jag suktar verkligen efter höstlovet!
Idag i skolan så var det ganska jobbigt och så. Hade de tre jobbigaste ämnena, So,Life skills, och history. Mr.Bjarnestam, har verkligen fått mig att ogilla historia. Jag avguda allting med typ religion historia och all den blajan hur mycket som helts, tills han kom. Han pushar oss så himla mycket att man tröttnar. För mycket info på en och samma gång(!)
Efter skolan, så var det raka vägen till bibblan, och där satt jag som en nörd och jobbade på min svenska presentation.
Jag och Chantel jobbar tillsammans, men ändå inte(?) Vi har en presentation om "kvinligt och manligt språk" Alltså, allt det stod på den där vetenskap statestik grejset var så otroligt SANT! haha. Nej men, allt detta med att vi tjejer försöker att vara fina, både med uppträdande och tal. Medans killar, bara pratar på, de "tänker sig inte för"  eller har jag inte rätt? Men ändå, vi ska vara klara på onsdag, och vi har inte gjort ett skit tillsammans. Tills idag! Lilla anosha var så himlans duktig idag! *klapp på huvudet*(!) Jag gjorde klart presentationen plus att jag hann med historian. Och ändå satt jag där typ i två timmar typ? Jag rekommenderar so bad att plugga i bibliotek. Är man hemma så finns datan, telefonen och tv. All elektronik shit som kan distrahera en ifrån att jobba effektivt! Åh jag är så bra. haha.
Snart, snart och snaart är det höstlov och då ska jag lean back! Hoppas bara på att jag inte tröttnar. Det blir kul med att plugga ifall man fattar, men det är tills man har hittat sitt sätt och plugga som är så himla tråkigt och jobbigt och plugga. Men det är ju också jobbigt och plugga när det är överdrivet mycket plugg.
Men, nu ska jag ta det lugnt och bara "chilla med livet" haha, vet inte men har fastnat på det.
HALLÅ! Det är ju värsta matchen idag AIK-DIF, man vet inte vem man vågar hålla för. Läste tidningen och så idag, aj aj aj, lycka till! Inte för att det är mina lag och så, för att det är HELSINGBORG IF, men man hoppas ju ändå på Djurgården :) .



Peace&Love, Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Rivas

HAHAHA HElSINBORGS IF !
ÅÅHH VI E GNAGET VI E GNAGET AIK! Nosh e söt

2007-09-25 @ 00:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0