mitt första inlägg!

hejsan söta du!
har tänkt ganska länge på detta, med att starta en egen blogg, well here i am :) .
men men, i min blogg så kommer jag nog kanske just för tillfälligt inte skriva så värst mycket, tyvärr så tar skolan så darn much time :/. men jag ska försöka att skriva så snart som möjligt.
denna helgen var egentligen tänkt att bli mycket plugg, men sen tänker man "vem pluggar under en helg?" och då blir det så att man orkar verkligen inte.
men jag måste verkligen har flera prov och så going on. :/ .
men men, just nu ska jag komma bort från datan, och kanske snart börja fixa mig till dansen.
sen när jag är hemma runt, ja när blir det? nej men typ 18, då ska jag fan och med försöka ta och plugga. i just have to! men men, sen ska man hitta på något med pojken.
wish me good luck with the sudying? haha.
p.s anledningen till att jag har börjat blogga är att, ibland vill man verkligen skriva av sig. är ganska "skrivig" utav mig, ifall man kan säga så? haha.
peace&love, nosh.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

tack honey för den värmande kommentaren, det var ett tag sen jag hörde av dig men nu ser jag att du är alive! :) ta hand om dig, kram

2007-09-22 @ 15:12:55
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0