känner mig gravid.

Hej!
Okej, idag har jag nördat mig så mycket som det går! Alltså jag har verkligen pluggat på som fan denna veckan, and the thing is, jag är så jäkla stolt över mig själv. *bling*
Men mår däremot inte så bra alls. Flickor ni kommer att förstå mig nu, men när man ska få mensen så blir man svullen, och just nu, känner jag mig som en gravid jävel :O . Svullen mage like hell, hjälp mig! MEN hopefully så går det bort snart :) .
Men men, stack bara till en lektion idag, och det var presentationen. Jag var helt taggad till att det skulle gå så jäkla bra, men med min otur! Jag glömde filmen, jag skulle visa en filmsnutt, men nej så seg som jag var i morse så glömde jag bort det. Det fula är ju att jag kommer ihåg det när jag har gått ut från tåget och ska in till skolan. Gaah! Så sjukt irriterande, MEN ms. Herdin likes me anyway , haha, NOT!  Men som tur var så sa hon att jag fick fortsätta nästa lektion. Aa, men efter det, så åt jag lunch med flicksen i skolan, och sen var jag ju så död, trodde absolut inte att jag skulle orka plugga efter det. Jag skippade matten för det är så sjukt onödigt och gå till en matte lektion när man har prov på kapitel ett, och hon ska starta på kapitel två. Man blir ju förvirrad, eller jag blir (?)
Så jag åkte till bibblan, och där satt jag och pluggade i SEX TIMMAR, kan du tro det? Jag, sex timmar, i ett bibliotek? Haha, jag chockar mig själv ibland, my God! Pojken var så stolt över mig fastän jag satt och stirra på folk när jag inte orkade skriva mer. HAHA. Han sa ju till då och då, men jag behövde pauser helt enkelt. Att jag satt i den byggnade i sex timmar, är fan ändå något ! haha.
Men men, när jag väl kom hem runt sex tiden så var jag helt jäkla slut i huvudet, så jag dog när jag kom till sängen. Det ALLRA fulaste med det var att när jag väl somnat så drömde jag om so'n. Helt jäkla sjukt, men ändå troligt. jag hade ju ändå pluggat på det i sex timmar (!) . Oh my, jag är så stolt! haha. Men men, efter det så vaknade jag runt 20 och skulle äta, och nu är ju klockan 21, och jag ska glo på grey's  med mami :) .

  

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0