wish list!

hej.
jag skulle gå och lägga mig, men nejnej, ingen sömn åt noshi nej! så himla irriterande!
Jag är så himla trött, men jag ska bli pigg nu genom att srkiva in min fina wish list. Och det allra fulaste med det är att jag egentligen inte har någon wish list till min födelsedag, alltså har ingen aning om vad jag vill ha. Men ska kolla på datan och sånt. :)
Juste, dom där kläderna från senaste inlägget "My Fashion" aa dom skorna,klänningarna vill jag verkligen ha! Men det blir ändå att jag får dom.
Först och främst måste jag säga, my god vilka fina underkläder D&G, Roberto cavalli, DKNY har! Alltså jag dör, måste måste måste bara ha! haha :D .
nu visar jag några kläder som jag  hitta ifrån hm, love it! :)
   

och här har vi lite ifrån topshop!
    

Jag hittade också underkläder på nelly.se alltså verkligen ubersnygga underkläder ska jag säga dig. Okej inte snygga, men sexiga ;D haha. i just need them! Pumpkin you would love them, HAHA. Jag menar vem skulle inte gillat det, jag, i sexiga underkläder. Åh så hett! hahaha . omg gud va jag lät dryg! haha
men men lite om dagen;
i skolan så var det okej, alltså var inte hypad i början, men på slutet när det var treornas assembly, oh my säger jag bara. Det var som om jag hade tagit något. HAHA. alltså jag dansade och sjöng mer än dom on stage. HAHA. chantel, venoz, sara klagade på mig som in helvete. haha men vad ska jag göra ifall dom är döda och inte jag? haha. skit kul verkligen. Dom hade 70' show, så ja. ;D. me loved it!
Och sen åkte jag hem, ville sova, men nej! Och nu är jag här, och ska förflytta mig till Grey's, wuho! Och juste måste verkligen plugga idag, eller egentligen ikväll men du fattar, HAHA. Omg gud vad jag är hypad! haha. men är extremt trött också, fan jag är wierd!
Hörs imorgon hopefully!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
p.s följ mig med min count down till min b-day , HAHA. nördiga noshi i know!

Peace&Love, Nosha♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0