vila i frid.

Jag måste tillägna detta inlägg till en tjej som heter Liv. Henns berättelse är så fruktansvärt sorlig.
ni kan läsa hennes blogg http://colourfulmiracles.blogg.se/
det är verkligen så heartbreaking. Alltså nej, hur bröstcancer kan ta ens liv. Hjälp till och stödja bröstcancerfonden. Slösa dina 20 kr på något som kan rädda folks liv. Min mormor fick det för 3-4 år sen, som tur var så upptäckte hon det ganska tidigt. Jag själv har skänkt hur mycket pengar som helts, inte bara jag utan min familj också på grund av min mormor. Känslan efter kommer att vara så skön. att du känner att du har gjort ditt för att försöka rädda en annan är så himla underbart. Så snälla du, skänk dina 20 kr, till något som är väldigt viktigt!
Liv, jag känner inte dig men jag vet att du kommer att vila i frid, och du kommer att träffa din mamma nu när du lämnar denna värld. Så ung som du är, är så hemskt att du ska få sova in.
Onsdagen den 10:e Oktober klockan 20:00 kommer hon att somna in. Gör som jag, tänd ett ljus imorgon klockan 20,00, för att hedra Liv. Även ifall du inte känner henne, så kän med henne.



You may rest in peace Liv,!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: emma

hennes blogg var bara fejk, vi har inte ens dödshjälp i sverige :)

2007-10-11 @ 22:01:21
URL: http://knoey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0